Verzenden en retourneren

Onze webshop is vernieuwd! Neem snel een kijkje in ons assortiment.

Verzending
Wij verzenden de bestellingen naar bijna alle adressen (behalve postbussen) in Nederland, België, en Duitsland, met uitzondering van de Waddeneilanden. Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Doorgaans worden bestellingen binnen drie werkdagen geleverd. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mochten uw bestelling om wat voor reden dan ook vertraging oplopen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten
De vermelde prijzen in onze webshop zijn exclusief verzendkosten. Wij hanteren verschillende verzendkosten voor de verschillende landen waar wij naar verzenden. De verzendkosten bedragen:

Nederland: €7,50 (gratis verzending vanaf €100,-)
België: €11,- (gratis verzending vanaf €150,-)
Duitsland: €15,- (gratis verzending vanaf €150,-)

Retourneren
Bij Nederkoi geldt voor alle webshopbestellingen een zichttermijn van 14 dagen. De zichttermijn gaat in op het moment dat u de bestelling heeft ontvangen. Binnen deze zichttermijn mag u het artikel bekijken, tenzij anders vermeldt. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit.

Retourneren is geen probleem, mits u volgens onze richtlijnen te werk gaat. Als u een artikel wilt retourneren kunt u contact met ons opnemen via +31(0)6-16614644 of stuur ons een mail. Wij geven u dan de instructies met betrekking tot het retour sturen. Nederkoi geeft de wijze van retour aan. U kunt het artikel binnen de zichttermijn retourneren mits aan onderstaande regels wordt voldaan:

1. Binnen de zichttermijn van 14 dagen
2. In onbeschadigde, niet beschreven en originele fabrieksverpakking zonder tape, plakband of (verzend)stickers
3. Compleet, niet gebruikt en onbeschadigd

Bij ontvangst van de bestelling zijn de goederen uw eigendom geworden. Zorg daarom dat u altijd over een verzendbewijs van de transporteur beschikt als u artikelen retour stuurt. Zo kunt u eventueel verlies of schade bij uw transporteur claimen.
U betaalt bij ons verzendkosten voor het verzendklaar maken en bezorgen van uw bestelling. Voor retourneren betaalt u niets extra. De verzendkosten worden dan omgezet in retourkosten.